BUN VENIT!
BUN VENIT!
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


 
AcasaAcasa  Despre publicitate Empty  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

Radio Speranta Romania

Ultimele subiecte
»  Azi sa stins o stea
Despre publicitate EmptyVin Oct 11, 2013 8:06 pm Scris de gina.gina

» Steaua e favorită cu Rapid
Despre publicitate EmptyJoi Apr 11, 2013 6:21 am Scris de Admin

» Stiinta si sanatate!
Despre publicitate EmptyVin Mar 01, 2013 8:58 am Scris de Admin

» Sport!
Despre publicitate EmptyMar Feb 26, 2013 2:11 am Scris de Admin

» PAPA BENEDICT
Despre publicitate EmptyLun Feb 11, 2013 5:11 am Scris de Admin

» Coreea de Nord se pregăteşte de RĂZBOI.
Despre publicitate EmptyJoi Ian 31, 2013 8:19 am Scris de Admin

» REVISTA PRESEI
Despre publicitate EmptyMier Ian 09, 2013 11:20 am Scris de Admin

» SPORT
Despre publicitate EmptyVin Dec 21, 2012 12:43 am Scris de Florin

» SPORT
Despre publicitate EmptyVin Dec 21, 2012 12:43 am Scris de Florin

» Administraţia Naţională de Meteorologie.
Despre publicitate EmptyMier Dec 19, 2012 11:43 pm Scris de George

» Despre dezamagire
Despre publicitate EmptyMar Dec 18, 2012 1:45 am Scris de Lucia

» Structura Cabinetului şi nominalizările pe portofolii
Despre publicitate EmptyMar Dec 18, 2012 1:35 am Scris de Admin

»  Sfântul Ierarh Nicolae
Despre publicitate EmptyMier Dec 05, 2012 10:54 pm Scris de Admin

» De Ziua Naţională...
Despre publicitate EmptySam Dec 01, 2012 8:59 am Scris de Admin

» Steaua-Dinamo
Despre publicitate EmptyDum Noi 04, 2012 10:49 am Scris de Admin

» Abracadabra
Despre publicitate EmptyJoi Oct 25, 2012 3:10 pm Scris de Admin

» Intre inder si drac!
Despre publicitate EmptyJoi Oct 25, 2012 3:07 pm Scris de Admin

» Costel
Despre publicitate EmptyJoi Oct 25, 2012 3:04 pm Scris de Admin

» Leonard Cohen
Despre publicitate EmptyJoi Oct 25, 2012 2:04 pm Scris de Admin

» Rezultate înregistrate în partidele disputate, joi, vineri, sâmbătă şi duminică, în etapa a XII-a a Ligii I, programul meciurilor de luni şi clasamentul competiţiei:
Despre publicitate EmptyLun Oct 22, 2012 4:26 am Scris de Admin

Subiectele cele mai active
Jocul Spanzuratoarea...
CE MUZICA ASCULTATI?
Muzica romaneasca
MUZICA INTERNATIONALA
Super bancuri.
Sa inceapa Trivia!
FOLCLOR
SA NE REAMINTIM.....
Meniu de post
LA MULTI ANI 2012!
Cuvinte-cheie
Căutare
 
 

Rezultate pe:
 
Rechercher Cautare avansata

 

 Despre publicitate

In jos 
2 participanți
AutorMesaj
Admin
Admin
Admin
Admin


masculin Mesaje : 590
Data de inscriere : 16/07/2011
Localizare : Bucuresti

Agenda personala
Ocupatie: IT
Relatii:
Studii:

Despre publicitate Empty
MesajSubiect: Despre publicitate   Despre publicitate EmptyVin Noi 11, 2011 9:47 am

Reclamele tv mi-au atras atentia la inceputul anilor 90 cand televiziunile au inceput sa difuzeze spoturi ale unor branduri internationale cunoscute. Inca de atunci, in afara de imaginea vizuala, ma interesa mesajul pe care incerca sa-l transmita o reclama. Desi au trecut aproape 20 de ani, inca n-am uitat sloganurile:
„Titan Ice, alta viata”- pungile pentru cuburi de gheaţă
„Aquafresh în trei culori, protejează de trei ori” –Pasta de dinti Aquafresh
„Dacă vrei, poţi!” -Adidas Torsion
„Un pic mai bine pentru dumneavoastră!” -GEPA Electrocenter
Anii au trecut, perioada de pionierat in advertising a fost depasita, agentiile de publicitate din Romania s-au maturizat (sau asa ar fi fost normal), unele s-au plafonat, in concluzie ar fi trebuit sa vedem la tv doar reclame bune. Odată cu aparitia televiziunilor comerciale, s-a dezvoltat si piata de publicitate. Volumul mare de spoturi publicitare, şi tehnicile din ce în ce mai agresive de transmitere a mesajului, a determinat publicul sa schimbe canalele la începutul calupurilor de publicitate.
O reclama buna, dupa parerea mea, ar trebui sa fie usor de recunoscut, cu un stil si mesaj unic, sa prezinte acele produse si servicii considerate de clienti ca fiind interesante si sa transforme calitatile produsului in avantaje pentru client. Mesajul dintr-o reclama ar trebui sa fie simplu, usor de inteles, scurt, clar si direct, sa fie sincer si credibil, sa respecte bunele moravuri. Intrebarea mea este: Reusesc reclamele romanesti sa faca asta?
Desigur, exista mai multe forme de reclama: postarea unei reclame in ziare sau reviste, reclame radio, reclame tv, reclame in situri web, reclame trimise prin posta, reclame stradale…
Reclama in ziare prezinta anumite ajantaje: reclama poate acoperi astfel anumite zone geografice, flexibilitatea, rapiditatea cu care se face difuzarea, costuri scazute, raspunsuri rapide din partea clientilor. Reclamele in ziare pot avea ca dezavantaje reducerea numarului de cititori prin migrarea acestora catre alte ziare, catre televiziune, radio sau catre presa online, capacitatea de productie limitata la numarul de ziare editat intr-o anumita perioada de timp, lipsa de vizibilitate, reclama pierzandu-se printre multe altele, durata de viata relativ scurta a reclamei intrucat ziarul nu este pastrat de cititor pentru o lunga perioada de timp.
Reclama in reviste cu anumite tematici, in functie de clientii vizati, are ca avantaje durata de viata mai indelungata decat a ziarelor, cititorii pastrand aceste materiale informative, cititorii parcurg de mai multe ori aceste reviste, mesajul poate fi adresat unor anumite categorii profesionale si sociale. Dezavantajele revistelor ar fi costul ridicat si timpul mare de asteptare pana la aparitie.
Reclama la radio se bucura de o segmentare a pietei, existand chiar anumite profiluri ale ascultatorilor. Aproape fiecare persoana poseda un radio. El poate fi ascultat acasa, in bucatarie, la serviciu, in masina, in drum spre servici, in vacanta. Reclamele la radio sunt scurte si pot fi modificate mai repede. Reusesc sa realizeze o legatura mai stransa cu potentialii clienti decat ziarele. Ca dezavantaje ar fi faptul ca in anumite momente radioul nu este ascultat si de aceea reclama trebuie repetata.
Televiziunea este un mijloc puternic de informare a clientilor. Are o arie extinsa de actiune, fie la nivel local, fie la nivel national si chiar intermational. Televiziunea are capacitatea de a transmite o reclama atat sub aspect vizual cat si sonor deosebindu-se astfel de ziare si radio. Reclama la tv se bucura de flexibilitate in alegerea timpului, locului si duratei de difuzare, putand influenta cel mai bine consumatorii. Ca dezavantaje se manifesta costul ridicat al reclamei si, decurgand din aceasta, durata scurta a mesajului publicitar prezentat in reclame.
Siturile web inregistreaza o crestere rapida pe piata publicitatii prin avantajele pe care le ofera celor care doresc sa-si faca reclama: costuri reduse, arie de acoperire din ce in ce mai larga, existenta unui internet de mare viteza, mijloacele tehnice sunt din ce in ce mai performante, numarul de utilizatori de internet in continua crestere, posibilitatea de urmarire a reactiei si comportamentului vizitatorilor cu privire la reclama expusa iar utilizatorul unui site web nu trebuie de obicei sa plateasca o suma de bani pentru a afla o anumita informatie, asa cum se intampla in cazul ziarelor, al televiziunii, radioului sau revistelor.
Utilizarea postei ca mijloc de reclama este o metoda care foloseste mijloace precum scrisorile, cataloagele, brosurile, pliantele. Avantajul cel mai mare al acestui mijloc de reclama il constituie selectivitatea, reclama putand fi orientata cu precizie. Reclama poate astfel atrage atentia cititorului intrucat acesta nu mai trebuie sa citeasca si alte reclame. Ca dezavantaje mentionam: costurile de expediere, posibilitatea ca aceste mesaje sa nu fie citite.
Reclama stradala pe panouri publicitare, banere, panouri si reclame luminoase au avantajul ca pot fi amplasate in locuri aglomerate unde pot fi vazute cu usurinta de clienti. Firmele mici utilizeaza in mod frecvent acest mijloc de reclama care beneficiaza de o prezentare clara si concisa a mesajului publicitar, flexibilitate, costuri reduse de producere si amplasare. Expunerea scurta, restrictiile legale sau probabilitatea de a se pierde prin multimea unor alte panouri publicitare precum si riscul de a nu fi observate de omenii grabiti ar fi dezavantaje principale ale acestor mijloace de reclama.
Reclama in mijloacele de transport si anume: tramvaie, autobuze, microbuze, taxiuri, masini, autovehicule personale detinute de firme pot fi utilizate cu succes in transmiterea unei reclame sau mesaj publicitar. Masinile proprietatea firmelor sunt adesea folosite pentru promovarea numelui de firma, a unei marci, a unor date de contact, ale unor produse sau servicii oferite, a sitului web al companiei. Reclama mobila ofera acoperire larga, expunere repetata, costuri reduse, flexibilitate. Intr-o mare masura se aseamana cu reclama stradala.

Sus In jos
pyff22

pyff22


masculin Leu Mesaje : 1
Data nasterii : 25/07/1972
Data de inscriere : 12/12/2011
Varsta : 51
Localizare : Bistrita Nasaud

Agenda personala
Ocupatie: 1
Relatii: 1
Studii: 1

Despre publicitate Empty
MesajSubiect: Re: Despre publicitate   Despre publicitate EmptyLun Dec 12, 2011 12:08 pm

Salut! Alatura te si tu comunitatii u-Torrents.ro!! Aici gasesti cele mai atractive jocuri, cele mai bune filme si o echipa de profesionisti!!
Acceseaza http://www.u-torrents.ro/signup.php
Sus In jos
 
Despre publicitate
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» DESPRE MACHIAJ
» Despre mine...
» Despre religie
» Despre vise...
» DESPRE COSMETICE

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: DIN SUFLET PENTRU SUFLET (CLICK AICI)-
Mergi direct la: