Noul Facebook provoacă furia utilizatorilor
Mebrii Facebook sunt contrariaţi de schimbările grafice Schimbările aduse de liderul reţelelor sociale nu sunt pe placul membrilor. Facebook începe astfel cu stângul competiţia cu Google+, cea mai nouă reţea socială, lansată la scară largă miercuri. Specialiştii spun că schimbările grafice operate de Facebook ţin de „obişnuinţă“, iar membrii celei mai puternice reţele sociale îi vor rămâne fideli, în ciuda concurenţei
Google+.Lansarea la scară largă, miercuri, a unei noi reţele sociale aparţinând Google a stârnit reacţii împărţite. Dacă mulţi au apreciat creşterea fulminantă din perioada de teste, evenimentul din această săptămână a fost umbrit de contraatacul Facebook.
Reprezentanţii companiei au pus în practică marile schimbări anunţate în ultimele săptămâni, născând o mică revoluţie pe propria reţea socială. Astfel, schimbările au creat un paradox: reacţiile negative la adresa noii interfeţe grafice oferite de reţeaua lui Mark Zuckerberg au întrecut în „popularitate" lansarea Google+. În încercarea de a pune beţe-n roate celui mai nou jucător de pe piaţă, Facebook a venit cu modificări ale interfeţei şi cu opţiuni noi. Astfel, fluxul de ştiri a fost modificat, afişând poze mai mari, acest lucru semănând însă aproape perfect cu modul de afişare al Google+.
De asemenea, spre nemulţumirea membrilor, Facebook a montat un Ticker în
partea dreaptă a ecranului, care oferă actualizări în timp real despre
activitatea prietenilor.